Викачати план на власний ПК 2014-2015 н.р
Затверджено науково-методичною
радою РМК
(протокол № 4 від
29.08.2014р.)
План
роботи
районного методичного об'єднання учителів іноземних
мов на2014/2015
навчальний рік
І.Вступ
Районне методичне об’єднання учителів іноземних мов у 2013/2014 навчальному
році працювало над розв’язанням науково-методичної проблеми «Компетентнісно
орієнтований підхід як один із шляхів оновлення змісту освіти» (практичний
етап).
Зміст
діяльності РМО був спрямований на розв’язання таких завдань:
·
осмислення практичних засад
компетентісно-зорієнтованої освіти та виховання, визначення шляхів і засобів
формування базових та предметних компетентностей учнів;
·
впровадження у навчально-виховний процес
елементів інноваційних педагогічних технологій;
·
здійснення організаційно-методичного
супроводу впровадження нових навчальних програм з іноземних мов у 2 та 5 класах;
·
спрямування педагогів на створення
особистісно-орієнтованого освітнього простору, забезпечення індивідуалізації та
диференціації навчально-виховного процесу;
·
проведення методичних заходів,
спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і
поширення позитивного досвіду.
На засіданнях РМО опрацьовано Методичні рекомендації щодо викладання
іноземних мов в 2013/2014 навчальному році, Державний стандарт базової і повної
загальної середньої освіти; проаналізовано навчальну програму та підручники з
іноземних мов для других та п’ятих класів; прослухано інформацію про підсумки
районних олімпіад з предметів, доповіді «Формування в молодших школярів
граматичної компетенції» й «Використання пісень, скоромовок на уроці
англійської мови у 1-2 класах»; проведено методичний діалог «Використання
інноваційних технологій у навчанні іноземних мов», трибуну ППД «Розвиток
лінгвістичної компетенції учнів на уроках іноземної мови», захист творчого
портфеля «Активізація лексичного і граматичного матеріалу на уроках іноземних мов», методичний діалог
«Використання інноваційних технологій у навчанні іноземних мов», звіт «Про
роботу РМО над науково-методичною темою», консультації «Використання
здоров’язберігаючих технологій на уроках іноземної мови», «Реалізація
зіставного підходу при вивченні другої іноземної мови в загальноосвітніх
навчальних закладах», «Удосконалення процесів пам’яті на уроках іноземної мови»
та огляд публікацій у фаховій пресі з питань
організації навчально-виховного процесу у 5 класі і впровадження у
навчально-виховний процес другої
іноземної мови.
В період між засіданнями РМО вчителів іноземних мов проведено:
- семінар учителів іноземної мови,
що викладають у другому класі, на тему «Формування мовленнєвої компетенції
учнів на початковому етапі оволодіння іноземною мовою»;
- семінар учителів іноземної мови, що викладають
у п’ятому класі, на тему
«Лінгводидактичні аспекти навчання іноземних мов у 5 класах»;
- семінар учителів іноземної мови,
що викладають у п’ятому класі, на тему «Формування у п’ятикласників
комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземних мов»;
- індивідуальні консультації.
Члени РМО вчителів іноземної мови
Порхун О.С. та Зеленюк О.М. взяли участь у створенні районного електронного банку
«Інноваційний урок у системі компетентнісно орієнтованого навчання».
Така діяльність РМО сприяла збагаченню теоретичних знань і методичної
культури учителів англійської та німецької мов.
Водночас у роботі РМО, в організації навчально-виховного процесу з
іноземних мов є ряд недоліків і проблем:
·
пасивною є участь частини педагогів у
підготовці і проведенні засідань методичного об’єднання;
·
члени РМО не приділяють увагу поширенню ППД шляхом
публікацій у фаховій пресі, участі у обласному конкурсі портфоліо
відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону» тощо;
·
не всі члени РМО проводять системну
індивідуальну роботу із здібними учнями;
·
у частини педагогів виникає проблема у
оволодінні новітніми технологіями та перспективним педагогічним досвідом;
·
залишається недостатнім рівень самоосвітньої
діяльності частини учителів іноземної мови.
Основні напрямки роботи РМО у 2014/2015 навчальному році:
- створення
організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і
кваліфікації учителів іноземної мови, підвищення їхньої педагогічної
компетентності;
- вивчення
і впровадження продуктивного педагогічного досвіду, інноваційних методів і
засобів навчання;
- методичний
супровід запровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної
середньої освіти;
- організація
районного етапу Всеукраїнської предметної олімпіади із іноземної мови.
Завдання районного методичного
об’єднання вчителів іноземних мов у 2014/2015 навчальному році:
-
продовжити роботу над осмисленням
практичних засад компетентісно зорієнтованої освіти, визначенням шляхів та
засобів формування базових і предметних компетентностей учнів;
-
сприяти впровадженню
у навчально-виховний процес елементів інноваційних педагогічних технологій;
-
здійснювати організаційно-методичний
супровід впровадження нових навчальних програм з іноземних мов у третіх та шостих
класах;
-
спрямовувати педагогів на створення
компетентнісно-орієнтованого освітнього простору, забезпечення індивідуалізації
та диференціації навчально-виховного процесу;
ІІ. Науково-методична тема, над
якою працюють члени РМО:
«Підвищення якості викладання
іноземної мови шляхом оптимального поєднання традиційних та сучасних технологій
навчання в умовах оновлення змісту освіти».
ІІІ. Тематика засідань районного
методичного об’єднання.
Кінецьпільська
ЗОШ І-ІІІ ступенів Серпень
2014 р.
Мета: провести аналіз
роботи РМО за навчальний рік; опрацювати інструктивно-методичні листи МОНУ щодо
викладання іноземної мови у 2014/2015 н. р., зміст навчальних програм та аналіз підручників з іноземної мови для
учнів 3 та 6 класів; визначити шляхи подальшого підвищення фахового рівня,
професійної компетенції учителів; розвивати методичну і когнітивно-технологічну
компетентності вчителів іноземної мови.
Випереджувальні завдання
Індивідуальні:
·
Підготувати
інформації про лист МОНУ щодо викладання іноземних мов у 2014/2015 н. р.
(Зеленюк
О.М.).
·
Підготувати аналіз підручників з іноземної мови для 3-го
та 6-го класів.
(Колесніченко
А.М.;Свербетя О.Є.)
·
Підготувати консультацію «Підвищення рівня мотивації молодших школярів з урахуванням їхнього психофізіологічного
розвитку».
(Сіваченко А.М.)
·
Підготувати доповідь «Робота з аудіокнигою».
(Торкотюк О.С.)
·
Підготувати інформаційно-бібліографічний огляд новин
фахової літератури з питань організації навчально-виховного процесу у 3
та 6 класах.
(Фердінська Н.І.)
План
1.
Затвердження плану роботи РМО на 2014 – 2015
навчальний рік.
Зеленюк О.М., керівник РМО
2. Опрацювання
інструктивно-методичних матеріалів МОНУ:
·
Інформація про лист МОНУ «Про
викладання іноземних мов у 2014/2015 н. р.»
Зеленюк О.М.,
керівник РМО
3.
Аналіз підручників з іноземної мови для третіх
та шостих класів.
Колесніченко А.М.,
вчитель Кам’яномостівська ЗОШ І-ІІ ступенів
Свербетя О.Є.,
вчитель Софіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів
4.
Консультація «Підвищення рівня мотивації
молодших школярів з урахуванням їхнього психофізіологічного розвитку»
СіваченкоА.М.,
вчитель Кам’яномостівськаЗОШ І-ІІІ ступенів
5.
Лекція «Методи та прийоми у формуванні
аудитивних навичок».
Сірак Я.С., вчитель
Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів
6.
Доповідь «Робота з аудіокнигою».
Торкотюк О.С.,
вчитель Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
7.
Огляд публікацій у фаховій пресі з
питань організації навчально-виховного
процесу у 3 та 6 класах.
Фердінська Н.І.,
вчитель Чаусівського НВК № 1
Кінецьпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Січень
2015 р.
Мета: підвести підсумки районного етапу
інтелектуальних і творчих змагань учнів з іноземної мови у 2014/2015 н. р.;
ознайомити педагогів із засобами використання інформаційно-комунікаційних
технологій у викладанні іноземної мови; обговорити особливості впровадження
інтерактивних форм навчання як засобу оптимізації мовленнєвих компетенцій;розвивати
кооперативну, методичну компетентності вчителів іноземної мови.
Випереджувальні завдання
Індивідуальні:
·
Підготувати звіт «Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнської
предметної олімпіади з іноземної мови».
(Зеленюк О.М.).
·
Підготуватися до захисту творчого портфеля «Використання
інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні іноземної мови».
(Некрасова М.В.)
·
Підготувати доповідь «Використання музики та пісні на уроках іноземної мови як засобу розвитку
творчих здібностей учнів та підвищення ефективності навчального процесу».
(Рябоконь Т.С.)
·
Підготувати огляд публікацій у фаховій пресі з питань поєднання традиційних та сучасних
технологій навчання в умовах оновлення змісту освіти.
(Мушинська М.В.)
Колективні:
·
Підготуватися до участі у проблемному столі «Інтерактивні технології навчання як засіб формування комунікативних
компетенцій учнів».
(Зеленюк О.М.; члени РМО)
План
1. Інформація «Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних
олімпіад з іноземної мови».
Зеленюк
О.М., керівник РМО
2. Захист творчого портфеля «Використання
інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні іноземної мови».
Некрасова М.В., вчитель
Кінецьпільської ЗОШ І-ІІІ ступенів
3.
Проблемний стіл «Інтерактивні технології
навчання як засіб формування комунікативних компетенцій учнів».
Зеленюк О.М., керівник РМО
Члени РМО
4.
Доповідь «Використання музики та пісні на уроках іноземної мови як засобу
розвитку творчих здібностей учнів та підвищення ефективності навчального
процесу»
РябоконьТ.С., вчитель Довгопристанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
5.
Консультація «Методи та прийоми навчання
читанню».
Ветушняк О.І.,
вчитель Кримківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
6.
Огляд публікацій у фаховій пресі з питань
поєднання традиційних та сучасних технологій навчання в умовах оновлення змісту
освіти.
Мушинська М.В.,
вчитель Мигіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
ІV. Заходи із підвищення
педагогічної майстерності членів РМО.
1. Семінар учителів іноземних мов «Забезпечення наступності навчання у
вивченні іноземної мови між початковою та середньою ланками освіти».
РМК
Зеленюк О.М., керівник РМО Березень
Зубкова О.В., методист РМК
2.Індивідуальні консультації для вчителів.
РМК
Протягом року Зеленюк
О.М., керівник РМО
V. Вивчення, узагальнення і
впровадження ППД у практику роботи.
1.
Участь у районній виставці педагогічного
досвіду «Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу –
пріоритетний напрям модернізації освіти України».
Серпень 2014 р. Члени
РМО
VI. Робота з молодими педагогами.
1. Індивідуальні
консультації для молодих фахівців.
Протягом року Зеленюк О.М.
VIІ. Організація позакласної роботи з учнями.
1.
Участь учнів у другому етапі Всеукраїнської учнівської
олімпіади з іноземних мов.
Листопад 2014 р. Зубкова О.В.
2.
Участь учнів у Всеукраїнському інтерактивному учнівському конкурсі «Гринвіч»
Грудень 2014 р.
Зубкова О.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий